موزیک پلیر قدرتمند اندروید n7player Music Player

تبلیغات

موزیک پلیر قدرتمند اندروید n7player Music Player

از بهترین نرم افزارهای پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را با کیفیت بالا و سریع گوش دهید . این پلیر با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده است و قادر است تمام فرمت های صوتی را برای شما پخش کند .



برچسب ها : ,,,,

موزیک پلیر زیبای اندروید Rocket Music Player

یکی دیگر از پلیرهای پخش موسیقی برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای محیط کاربری آسانی است و با آن می توانید آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید . با این پلیر می توانید لیستی از آهنگ های مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و به گوش دادن آن ها بپردازید .



برچسب ها : ,,,,,

برنامه ضبط صدا اندروید Hi-Q MP3 Voice Recorder

اگر دوست دارید و یا به دنبال یک اپلیکیشن هستید که با استفاده از آن بتوانید به راحتی به ضبط صدا با بالاترین کیفیت ممکن و با فرمت MP3 بپردازید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن کاربردی Hi-Q MP3 Voice Recorder می باشد!



برچسب ها : ,,,,,,

برنامه پخش موزیک اندروید Kugou Music

از بهترین و محبوب ترین برنامه های پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید علاوه بر گوش دادن به آهنگ های خود ، به صورت مستقیم به جست و جو و دانلود موزیک های روز بپردازید . این موزیک پلیر یکی از کامل ترین کتابخانه موسیقی در جهان است و با قابلیت های خود نظیر رمز گشایی صوتی به عنوان یکی از پرطرفدارترین ها شناخته شده است .



برچسب ها : ,,,,

موزیک پلیر تی تی پود TTPod

یکی از بهترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۱۰ میلیون دانلود از مارکت اندروید بعنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های پلیر معرفی شده است و با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید .



برچسب ها : ,,,,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.